WIJ ZIJN GESLOTEN I.V.M. VAKANTIE
Maandag 22 juli t/m zaterdag 11 augustus.
Vanaf maandag 12 augustus zijn wij weer geopend.
Alle bestellingen worden vanaf 12 augustus in behandeling genomen.
vergelijk geselecteerde producten

Garantie

Garantie – RMA
  
Hoe lang zit er garantie op mijn product?

Uw product is defect? Vervelend om te horen. Graag helpen wij u hiermee verder. Hiervoor is het echter van belang dat het product nog binnen onze garantie termijn valt. De garantie termijn vindt u op de factuur, welke standaard bij elke bestelling gevoegd wordt.

 

Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie?
Wanneer een product onverhoopt defect raakt binnen de gestelde garantietermijn, dan kunt u het Garantie-RMA formulier invullen en meesturen met de retourzending. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.

 

Uitzonderingen
In sommige gevallen kan het recht op garantie vervallen - zelfs als het product nog binnen de garantie periode valt. Dit kan onder andere komen door: aangebrachte schade die na de koop is ontstaan (zoals vallen, scheuren, krassen, vocht), het verwijderen van garantie zegels of stickers, kortsluiting door een verkeerde energievoorziening, etc.